Folosirea unor formate eficiente pentru a simplifica călătoria clientului

A avea grijă de clienții noștri în fiecare zi înseamnă, de asemenea, să le oferim toate informațiile de care au nevoie pentru a putea utiliza serviciile noastre în mod eficient. Trebuie să comunicăm eficient în fiecare etapă a parcursului clientului. Ne angajăm să fim atenți la fiecare solicitare, îndoială sau întrebare a clientului. În ceea ce privește asistența, este esențial să se ofere informații clare și concise, care să fie ușor de înțeles pentru toată lumea.

La AXA Partners, suntem convinși că trebuie să simplificăm călătoria clienților noștri. Oferindu-le asiguraților noștri acces facil la informații importante privind polița lor de asigurare sau evoluția unei cereri de despăgubire, le oferim clienților o calitate a serviciilor care corespunde standardelor AXA. Angajamentul nostru este, de asemenea, susținut de utilizarea scorului Net Promoter Score (NPS), prin care ne arătăm capacitatea de a menține relații de lungă durată cu clienții noștri.

Având în vedere acest lucru, AXA Partners a creat recent o serie de infografice pentru a simplifica călătoria clienților. În timp ce oamenii doresc să știe ce trebuie să facă în caz de urgență, este esențial să înțeleagă cum va fi procesată cererea lor pentru a fi liniștiți. De aceea, am conceput o serie de șase infografice ușor de înțeles care ilustrează pas cu pas principalele călătorii ale clienților.

Optimizarea conținutului vizual pentru a reduce timpul de răspuns

Clienții care înregistrează o cerere de despăgubire la noi nu înțeleg întotdeauna în mod clar diferitele proceduri și pași de urmat. Fie că ne contactează în legătură cu un litigiu, fie pentru a obține informații suplimentare sau asistență, fiecare client se așteaptă la un răspuns rapid. Infograficele ne permit să le oferim informații clare și concise care pot fi foarte utile, mai ales într-o situație stresantă.
De aceea, am creat o serie de șase infografice care acoperă întreaga noastră gamă de servicii, pentru a ne putea ghida și informa eficient clienții pe parcursul întregului lor parcurs. Fie că au nevoie de ajutor pentru asistență medicală, asistență pentru defecțiuni auto, asigurare de călătorie sau pentru o cerere de despăgubire, infograficele noastre îi vor ghida prin diferitele etape ale călătoriei lor. 

altImage
altImage

Acces securizat la informații și activare automată

În prezent, oferim, de asemenea, asistență digitală automatizată, ceea ce ne permite să le oferim clienților noștri informațiile relevante de care au nevoie. De fiecare dată când un client ne contactează, acesta este conectat la unul dintre agenții noștri și este înregistrat un caz de asistență. Acest lucru va declanșa automat trimiterea infograficelor relevante în legătură cu cererea clientului. Pe lângă crearea unei serii de infografice, AXA Partners a identificat și modul în care să transmită eficient acest conținut vizual clienților săi. Rețeaua de distribuție a conținutului (Content Distribution Network – CDN) asigură livrarea sigură și automată a acestor informații prețioase. 

Să facem viața mai ușoară pentru asigurații noștri, oriunde s-ar afla aceștia

În prezent, oferim, de asemenea, asistență digitală automatizată, ceea ce ne permite să le oferim clienților noștri informațiile relevante de care au nevoie. De fiecare dată când un client ne contactează, acesta este conectat la unul dintre agenții noștri și este înregistrat un caz de asistență. Acest lucru va declanșa automat trimiterea infograficelor relevante în legătură cu cererea clientului. Pe lângă crearea unei serii de infografice, AXA Partners a identificat și modul în care să transmită eficient acest conținut vizual clienților săi. Rețeaua de distribuție a conținutului (Content Distribution Network – CDN) asigură livrarea sigură și automată a acestor informații prețioase. 

altImage
altImage

O realizare majoră în ceea ce privește satisfacția clienților

Rezultatele vorbesc de la sine: țările care au început să utilizeze infografice au înregistrat o creștere cu 15 puncte a satisfacției clienților în ceea ce privește claritatea informațiilor. Furnizarea de informații clare este, de asemenea, o modalitate rapidă și ușoară de a ne liniști clienții. Infograficele noastre le oferă o imagine de ansamblu a proceselor noastre și le pot răspunde în timp util la orice îndoieli sau întrebări pe care le-ar putea avea. Punerea în aplicare a acestui instrument de comunicare suplimentar ne-a permis să reducem rata de rechemare a clienților cu 0,5 puncte procentuale.

Sunteți gata să începeți?

Vă interesează să integrați mai multă centrare pe client în afacerea dumneavoastră? Suntem aici pentru a face schimb cu dumneavoastră.

Mai multă inspirație