Furnizarea de expertiză medicală excelentă, management de sănătate și servicii de îngrijire a vieții 

În„Noul normal”, clienții și angajații dumneavoastră sunt mai preocupați ca niciodată de sănătatea lor. De aceea, AXA Partners oferă expertiză medicală excelentă, servicii de sănătate și de îngrijire a vieții pentru a le oferi clienților dumneavoastră liniște sufletească atunci când se confruntă cu probleme de îngrijire medicală.

Soluțiile noastre se împart în patru categorii principale: servicii de sănătate, inclusiv îngrijire la domiciliu și teleconsultații; gestionarea TPA (Third party Administration) și optimizarea cheltuielilor medicale; servicii de sănătate „din buzunarul propriu“, servicii de sănătate vândute separat; și servicii de sănătate pentru companii, cum ar fi furnizarea de servicii de prevenire și detectare.

  • 100,000

    100,000de cazuri medicale gestionate

    în fiecare an

  • 1

    1milion de persoane

    acoperite de AXA Partners' Second Medical Opinion

  • 69

    69scorul Net Promoter Score

    al teleconsultanților din Franța (februarie 2021)

Barrier gestures

Oferiți reasigurare în caz de boală gravă sau intervenție chirurgicală

Atunci când se confruntă cu o boală gravă sau cu o intervenție chirurgicală complicată, este mai puțin probabil ca în prezent clienții dumneavoastră să accepte fără rezerve diagnosticul inițial. Cu Second Medical Opinion, le puteți oferi acces rapid la o a doua opinie de încredere, îndrumându-i către experți în asistență medicală specializată care îi pot sfătui cu privire la opțiunile de tratament. 

Meeting the health concerns of employees

Satisfacerea problemelor de sănătate ale persoanelor

Angel este asistentul nostru personal de sănătate din Franța, care oferă o experiență de îngrijire medicală fără cusur. Aceasta include accesul la o echipă pluridisciplinară de medici, precum și la asistente medicale, psihologi, dieteticieni și asistenți sociali, care oferă răspunsuri la întrebările legate de sănătate și asigurări. În plus, echipa poate organiza servicii incluse în planul de asigurări de sănătate, cum ar fi teleconsultările sau organizarea de îngrijiri la domiciliu.

Woman teleconsultation

Acces la asistență medicală oriunde și oricând

Economie de timp, siguranță, liniște, acces ușor. Un sprijin global, de la o simplă întrebare până la un diagnostic medical cu o rețetă. AXA a fost prima companie privată care a lansat consultații medicale la distanță, accesibile 24 de ore din 24, 7 zile din 7, pentru 5 milioane de clienți francezi (BonjourDocteur) și 500.000 de clienți belgieni (DoctorsOnline).

Asigurarea unui traseu de îngrijire cuprinzător

Ofertele noastre de sănătate au fost concepute pentru a oferi o protecție valoroasă clienților dumneavoastră, indiferent de nevoile lor medicale și oriunde s-ar afla în lume. Acest lucru crește numărul de puncte de contact cu aceștia și consolidează loialitatea clienților.

Jean Kramarz, Head of Business Line Health

Jean Kramarz

Șeful departamentului de sănătate al Liniei de afaceri

AXA Partners a intrat în noua eră a serviciilor de sănătate: de la soluții medicale online la offline, cu o experiență omnichannel pentru clienți și o varietate de modele de afaceri: incluziune, la cerere, în funcție de ceea ce se potrivește mai bine clientului și distribuitorului. Acest lucru este absolut unic în industrie.

Sunteți gata să începeți?

Vă interesează să găsiți soluții pentru sănătatea clienților dumneavoastră? Fie că sunteți un furnizor de servicii, un broker sau o corporație internațională, AXA Partners are o gamă largă de soluții care se potrivesc nevoilor dumneavoastră specifice.