Furnizarea de expertiză medicală excelentă, management de sănătate și servicii de îngrijire a vieții
În„Noul normal”, clienții și angajații dumneavoastră sunt mai preocupați ca niciodată de sănătatea lor. De aceea, AXA Partners oferă expertiză medicală excelentă, servicii de sănătate și de îngrijire a vieții pentru a le oferi clienților dumneavoastră liniște sufletească atunci când se confruntă cu probleme de îngrijire medicală.
Soluțiile noastre se împart în patru categorii principale: servicii de sănătate, inclusiv îngrijire la domiciliu și teleconsultații; gestionarea TPA (Third party Administration) și optimizarea cheltuielilor medicale; servicii de sănătate „din buzunarul propriu“, servicii de sănătate vândute separat; și servicii de sănătate pentru companii, cum ar fi furnizarea de servicii de prevenire și detectare.
- 100,000
100,000de cazuri medicale gestionate
în fiecare an
- 1
1milion de persoane
acoperite de AXA Partners' Second Medical Opinion
- 69
69scorul Net Promoter Score
al teleconsultanților din Franța (februarie 2021)

Oferiți reasigurare în caz de boală gravă sau intervenție chirurgicală
Atunci când se confruntă cu o boală gravă sau cu o intervenție chirurgicală complicată, este mai puțin probabil ca în prezent clienții dumneavoastră să accepte fără rezerve diagnosticul inițial. Cu Second Medical Opinion, le puteți oferi acces rapid la o a doua opinie de încredere, îndrumându-i către experți în asistență medicală specializată care îi pot sfătui cu privire la opțiunile de tratament.

Satisfacerea problemelor de sănătate ale persoanelor
Angel este asistentul nostru personal de sănătate din Franța, care oferă o experiență de îngrijire medicală fără cusur. Aceasta include accesul la o echipă pluridisciplinară de medici, precum și la asistente medicale, psihologi, dieteticieni și asistenți sociali, care oferă răspunsuri la întrebările legate de sănătate și asigurări. În plus, echipa poate organiza servicii incluse în planul de asigurări de sănătate, cum ar fi teleconsultările sau organizarea de îngrijiri la domiciliu.

Acces la asistență medicală oriunde și oricând
Economie de timp, siguranță, liniște, acces ușor. Un sprijin global, de la o simplă întrebare până la un diagnostic medical cu o rețetă. AXA a fost prima companie privată care a lansat consultații medicale la distanță, accesibile 24 de ore din 24, 7 zile din 7, pentru 5 milioane de clienți francezi (BonjourDocteur) și 500.000 de clienți belgieni (DoctorsOnline).
Asigurarea unui traseu de îngrijire cuprinzător
Ofertele noastre de sănătate au fost concepute pentru a oferi o protecție valoroasă clienților dumneavoastră, indiferent de nevoile lor medicale și oriunde s-ar afla în lume. Acest lucru crește numărul de puncte de contact cu aceștia și consolidează loialitatea clienților.
Gama noastră de soluții
Jean Kramarz
Șeful departamentului de sănătate al Liniei de afaceri
AXA Partners a intrat în noua eră a serviciilor de sănătate: de la soluții medicale online la offline, cu o experiență omnichannel pentru clienți și o varietate de modele de afaceri: incluziune, la cerere, în funcție de ceea ce se potrivește mai bine clientului și distribuitorului. Acest lucru este absolut unic în industrie.