Exploatăm tehnologia și inovația pentru a permite partenerilor de afaceri să dezvolte oportunitățile de creștere

Având în vedere că nevoile și comportamentele clienților se schimbă foarte repede, adaptarea și anticiparea așteptărilor acestora și a standardelor de piață nu a fost niciodată mai relevantă și mai provocatoare. Întreprinderile trebuie să își adapteze în mod constant produsele și serviciile pentru a oferi experiențe personalizate, transformându-și și remodelându-și strategiile.

Pentru a face acest lucru, inovația este esențială. La AXA Partners, îi ajutăm pe partenerii noștri de afaceri să privească cu alți ochi provocările de afaceri pentru a integra digital serviciile în călătoria clienților. Având tehnologia și agilitatea ca parte integrantă a procesului nostru de creație, dezvoltăm și furnizăm soluții fiabile, fără întreruperi, care pot fi integrate cu ușurință în propriile sisteme informatice. Ca urmare, partenerii noștri de afaceri pot propune serviciul sau protecția potrivită la momentul potrivit în parcursul clientului.

Împreună cu abordarea noastră de co-creație cu aceștia, prelucrarea datelor și tehnologia noastră, cum ar fi inteligența artificială (AI) și interfețele de programare a aplicațiilor (API), ne ajută să dezvoltăm servicii și soluții digitale pentru a proteja și servi mai bine clienții. În plus, capacitatea de a construi cea mai bună soluție tehnologică la nivel intern sau în cadrul start-up-urilor din rețeaua noastră ne face deosebit de eficienți. Dezvoltăm servicii inteligente, scalabile și inovatoare care se adaptează la nevoile în continuă schimbare, la noile contexte și la noile tehnologii. Principalul nostru motor este să răspundem așteptărilor partenerilor noștri de a concepe soluții personalizate, colaborative, care să fie în concordanță cu așteptările clienților lor.

  • 2

    2soluții premiate

    cu o medalie de argint EFMA-Accenture în 2021

  • 1 miliard

    1 miliardde dolari investiți de AXA

    în inovație între 2015 și 2020

Valorificarea inovării deschise cu un scop precis

Pentru a rămâne în frunte în această lume ultracompetitivă, trebuie să identificați nevoile clienților și noile utilizări tehnologice. Acest lucru înseamnă că partenerii noștri de afaceri trebuie să inoveze mai rapid. Pe scurt, acestea pot profita de agilitatea și inovația start-up-urilor, oferind în schimb finanțare, sprijin și un teren de testare. Aceasta este ceea ce se numește abordarea inovației deschise.
Unul dintre cele mai bune exemple de inovare deschisă este parteneriatul nostru cu banca ING. Ne-am reunit echipele respective în același spațiu de lucru colaborativ din Paris pentru a revoluționa experiența clienților în domeniul serviciilor bancare online și al asigurărilor. Împreună, am permis implementarea de soluții pentru locuințe, mobilitate și standarde de viață în 5 țări.
Pentru clienții noștri finali, am simplificat accesul la soluții de asigurare mai personalizate, folosind o platformă digitală pentru a optimiza experiența online. Pentru partenerii noștri de afaceri, am adaptat soluțiile pentru clienții lor rapid și eficient.

altImage
altImage

Accelerarea timpului de lansare pe piață cu soluții fără întreruperi și „plug-and-play“

În contextul schimbărilor rapide de pe piețele actuale, aveți nevoie de soluții inovatoare pentru a vă îmbunătăți propunerea de valoare și a rămâne competitivi. Am dezvoltat o platformă API dedicată echipelor de IT ale partenerilor noștri pentru a le permite acestora să integreze cu ușurință soluțiile noastre în mediul lor IT, care le permite să:
- Testați din timp, învățați rapid, adaptați-vă ușor. API-urile pot crea rapid noi servicii și le pot îmbunătăți.
- Crearea de servicii personalizate bazate pe nevoile emergente ale clienților lor.
- Permiteți colaborarea și inovarea în cadrul ecosistemelor de afaceri și IT.

Datorită API-urilor, ne conectăm fără probleme la ecosistemele de informații ale partenerilor noștri de afaceri. În acest fel, îi ajutăm să genereze mai multă valoare pentru călătoriile clienților, deoarece sunt capabili să dezvolte servicii și soluții de protecție personalizate.

altImage

Această abordare ne-a permis să co-creăm soluția personalizată pentru Accor, dezvoltată pentru a asigura călătorii sigure în întreaga lume în timpul pandemiei Covid-19. În decurs de o lună, unitatea noastră de co-creație L'Atelier și Accor au conceput o soluție pentru oaspeții Accor din cele 5.100 de hoteluri din 110 țări. Utilizând o metodologie de gândire prin proiectare, am echilibrat nevoile umane cu viabilitatea tehnologică și economică.
Acest lucru ne-a ajutat să formulăm o propunere de valoare convingătoare pentru asistența medicală gratuită ca parte a programului de loialitate al Accor. Acum, clienții Accor se pot bucura de o liniște deplină în întreaga lume, știind că au acces la rețeaua medicală și la serviciile de teleconsultare ale AXA Partners, disponibile 24 de ore din 24, 7 zile din 7.

Întoarcerea la AI pentru călătorii mai sigure, personalizate și eficiente pentru clienți

Îmbunătățirea continuă cu ajutorul inteligenței artificiale permite automatizarea sarcinilor repetitive, astfel încât să ne putem concentra mai mult pe asistență și suport, în situațiile în care clienții au cea mai mare nevoie. Cu ajutorul inteligenței artificiale, putem automatiza sarcinile plictisitoare și putem aduce mai mult timp și valoare serviciilor de asistență pentru clienți.

Cel mai bun exemplu în acest sens este Max, asistentul virtual non-stop pe care l-am creat pentru a asista clienții după o pană de mașină. Max le oferă o mașină de înlocuire, răspunde la toate întrebările și le rezervă un taxi pentru a merge la o agenție de închiriere sau la un service. Comunicând pe orice canal preferat de un client (SMS, WhatsApp și, în curând, Facebook Messenger, Snapchat, Instagram etc.), Max poartă o conversație asemănătoare cu cea a unui om și poate înțelege contextul. El adună toate informațiile furnizate de clienți, utilizează o bază de date îmbunătățită constant pentru a oferi cele mai bune răspunsuri posibile, iar clienții primesc răspunsuri instantanee non-stop.

Donna che contatta assistenza con cellulare

În perioada de 6 luni în care am testat-o, au avut loc peste 6.000 de conversații, iar clienții i-au acordat lui Max un NPS spectaculos de +30, comparativ cu cei care nu au avut nicio interacțiune. Și mai impresionant este faptul că Max gestionează acum singur 75% din conversații, lăsând doar 25% din situațiile mai complexe pe mâna unui agent uman.
Această combinație de valoare umană și digitală , care valorifică punctele forte ale fiecăreia dintre ele, ne-a ajutat să creștem calitatea, să îmbunătățim experiența clienților și să oferim o muncă mai satisfăcătoare pentru angajați.

Bazându-se pe analiza avansată a datelor pentru a anticipa și preveni punctele de durere ale clienților

În prezent, clienții sunt mai dispuși să își împărtășească datele pentru servicii mai personalizate. De aceea, construim noi modele care să răspundă mai bine nevoilor lor și să respecte confidențialitatea și securitatea datelor lor. Iar în contextul în care pandemia globală Covid-19 accelerează nevoia de servicii de îngrijire mai umanizate, cunoaștem importanța contactului uman atunci când vine vorba de modelarea serviciilor și soluțiilor pe care le oferim.

Soluția noastră bazată pe blockchain, utilizată pentru accelerarea plăților pentru șomaj în Suedia , este un exemplu perfect pentru ceea ce am creat. Am încheiat un parteneriat cu Serviciul public suedez de ocupare a forței de muncă și cu start-up-ul blockchain Stratumn, pentru a testa și lansa o soluție bazată pe blockchain pentru a oferi compensații rapide și fără probleme în caz de șomaj involuntar. Odată ce clienții își fac declarația inițială de șomaj, plățile sunt procesate automat, fără a fi nevoie de formulare repetitive. Acest lucru reduce birocrația, reduce întârzierile la plată, evită erorile și fraudele și chiar scade costurile tratamentului.

Inji Charkani

Inji Charkani

Chief Innovation Officer, AXA Partners

Limitarea costurilor, accelerarea eficienței datorită noilor tehnologii, oferind în același timp servicii superioare pentru clienți prin intermediul celor mai bune resurse umane și a celor mai bune mașini, este ceea ce ne motivează în fiecare zi și știm că aceasta este calea de urmat. Avem un motto: Eșuează rapid sau extinde-te rapid!

Sunteți gata să începeți?

Vă interesează să găsiți mai multe soluții tehnologice inovatoare pentru nevoile clienților dumneavoastră? Fie că sunteți o companie de soluții IT sau o afacere care dorește să se transforme și să evolueze, vă putem ajuta să vă protejați clienții și să le îmbunătățiți experiența cu ajutorul noilor tehnologii de astăzi și de mâine.