Vă interesează să aflați mai multe? Contactați-ne pentru a afla cum vă putem ajuta să puneți în aplicare noi activități de marketing omni-channel .
Co-proiectăm propuneri de valoare unice împreună cu partenerii noștri, astfel încât aceștia să poată achiziționa și păstra clienții, sporind veniturile
Înțelegem cât de important este pentru dumneavoastră să oferiți produsele potrivite clienților dumneavoastră. De aceea, lucrăm îndeaproape cu dumneavoastră pentru a concepe împreună noi măsuri și activități de marketing în jurul soluțiilor noastre de produse, pe care le puteți utiliza pentru a vă însoți clienții pe tot parcursul ciclului de viață al acestora.
Pentru a face acest lucru, ne valorificăm expertiza și capacitățile în materie de strategie de marketing, creare de parteneriate, platforme tehnologice, marketing digital și de canal. Analizele noastre sofisticate de date vă oferă informații valoroase despre nevoile și comportamentele clienților dumneavoastră, pe care le puteți utiliza pentru a vă planifica și direcționa activitățile de vânzări și marketing. Acolo unde este posibil, recomandăm o abordare omnichannel.
- +30
+30ateliere de co-creație
în fiecare an
- 3
3formate
de atelier
Găsim soluțiile potrivite împreună cu partenerii noștri prin co-creație și colaborare strânsă
Misiunea noastră este de a adăuga valoare pentru partenerii noștri și pentru clienții lor, colaborând pentru a crea împreună soluții rentabile, rapide și eficiente din punct de vedere al costurilor, care să le ducă afacerile la nivelul următor. Experții noștri sunt pricepuți în găsirea unor modalități inovatoare de lucru pentru a valorifica noile tehnologii și date în beneficiul clientului final.

Un observator al clienților și al pieței pentru a fi la curent cu cele mai recente tendințe ale clienților și ale pieței
Împărtășirea cunoștințelor noastre vă va ajuta să concepeți o soluție „adaptată pieței“ care să răspundă nevoilor clienților. Iată care sunt principalele tendințe globale pe care le urmărim în mod activ, pentru a vă ajuta să fiți cu un pas înainte.
- Riscuri noi – emergente și globale
Criza de sănătate Covid-19 a evidențiat vulnerabilitatea oamenilor și a comunităților în fața pandemiilor globale. Este responsabilitatea asigurătorilor să abordeze riscurile subestimate anterior și care sunt în continuă evoluție. - Simplitate și transparență
În viațalor cotidiană digitalizată, oamenii sunt obișnuiți cu viteza, transparența și răspunsurile instantanee. Aceștia doresc soluții simple și ușor de utilizat, care să le ușureze viața și să le economisească timp, în locul arhivării plictisitoare și a așteptărilor lungi. Cea mai mare forță a noastră este reprezentată de oamenii noștri și de capacitatea noastră de a găsi soluții la cele mai dificile probleme. - Lumea orientată către servicii
Ajutor și asistență, partajare vs. proprietate, la cerere vs. statică... Lumea este acum orientată către servicii și valoare adăugată. Strategia noastră „De la plătitor la partener“ abordează exact acest aspect. - Personalizat și bazat pe date
Pe măsură ce clienții sunt mai dispuși să își împărtășească datele pentru a obține servicii mai personalizate, putem construi noi modele care să răspundă mai bine nevoilor clienților noștri și să ne consolidăm relația cu aceștia. Trebuie să ne adaptăm produsele și serviciile la nevoile consumatorilor, respectând în același timp confidențialitatea datelor acestora. - Energie verde și durabilitate
Economiile se confruntă cu o dublă provocare energetică: satisfacerea nevoilor a miliarde de oameni care nu au încă acces la servicii energetice moderne și, în același timp, participarea la o tranziție globală către sisteme energetice curate, cu emisii reduse de carbon. Pentru a răspunde acestor nevoi în creștere, aducem expertiza noastră, cum ar fi asistența pentru panouri solare sau puncte de încărcare. - Sănătate și bunăstare
Într-un mediu din ce în ce mai exigent, precum și din cauza riscurilor sanitare și de sănătate emergente pe care pandemia Covid-19 le-a accelerat, asistăm la creșterea așteptărilor pentru servicii de îngrijire mai umanizate, cum ar fi telemedicina: tehnologia ar putea facilita legătura dintre oameni și ar putea preveni izolarea. Înțelegerea importanței crescânde a contactului uman influențează serviciile și soluțiile pe care le oferim. - Noua mobilitate
În următorul deceniu, o serie de inovații vor determina trecerea mobilității de la un model de proprietate la un model de mobilitate ca serviciu (MaaS). Urbanizarea tot mai mare, creșterea populației și preocupările legate de mediu influențează ascensiunea MaaS, conducând la o mobilitate care va fi înlocuită treptat de o mobilitate centrată pe consumator, bazată pe electricitate și pe modalități de deplasare mai „ușoare“. Ne asigurăm că această tranziție va fi însoțită de noile servicii corespunzătoare care vor apărea.


Înțelege, proiectează, lansează: abordarea noastră pentru proiectarea de noi soluții
Creăm împreună cu dumneavoastră o propunere de valoare unică, care să vă diferențieze pe piața dumneavoastră, astfel încât să vă puteți diversifica veniturile, să creșteți punctele de vânzare și să vă depășiți activitatea de bază.
În primul rând, efectuăm analize aprofundate, inclusiv studii de piață și de utilizator, pentru a colecta informații și cunoștințe esențiale. În continuare, facem brainstorming împreună în cadrul unor ateliere de idei și concepte de afaceri pentru a proiecta și prioritiza propunerile de valoare inovatoare. În cele din urmă, realizăm prototipuri ale serviciilor, testăm utilizatorii și colectăm feedback.
Apoi, soluția este lansată, pe baza unei abordări MVP (Minimum Viable Product), pe care o putem revizui în funcție de necesități.

Kai Peters
Șeful departamentului de experiență a pasagerilor, Lufthansa
Colaborarea este cheia unui rezultat bun. Încă de la început, am elaborat totul în detaliu împreună cu AXA Partners și Albatros, ceea ce a fost o provocare și pentru noi – dar a funcționat perfect.

Sprijinirea procesului de vânzare cu capabilități de distribuție omnichannel
Clienții din ziua de azi vor să aleagă modul în care fac afaceri cu dumneavoastră: prin intermediul internetului, al smartphone-ului, față în față – chiar și prin social media. Aceștia ar putea să înceapă călătoria cumpărătorului într-un call center și să o termine pe smartphone. Sau ar putea să o înceapă la o sucursală bancară și să o finalizeze online. În toate cazurile, aceștia se așteaptă la o experiență perfectă pe toate canalele de vânzare.
Propunerea noastră completă de valoare acoperă șase etape: analiza parcursului clientului și a datelor disponibile, definirea unei strategii de distribuție, aplicarea unei abordări bazate pe date, derularea de campanii multichannel, oferirea de programe calitative de formare electronică, oferirea de stimulente. Acesta este, de asemenea, motivul pentru care oferim distribuție omnichannel. Beneficiile unei distribuții omnichannel fără cusur sunt cel puțin duble: rate de conversie mai mari și satisfacția clienților. O călătorie fără probleme a clienților stimulează loialitatea acestora și îmbunătățește șansele de a le recomanda altora