Fie că sunteți un furnizor de servicii, un broker sau o corporație internațională, noi răspundem nevoilor clienților dumneavoastră în materie de gospodărie.
De la urgență la cerere: devenind furnizorul de servicii de tip ghișeu unic
Acasă este locul în care clienții dumneavoastră au nevoie și se așteaptă la asistență imediată atunci când ceva nu merge bine (scurgeri de apă, probleme cu încuietorile, rezervor de apă caldă stricat...). Cu toții putem contribui la liniștea clienților noștri prin acordarea de asistență în caz de urgență, precum și pentru nevoile vieții de zi cu zi, nu numai pentru casa și bunurile lor, ci și pentru persoanele care locuiesc sau lucrează la domiciliu.
Vă ajutăm să aveți grijă de confortul și securitatea clienților dumneavoastră la domiciliu, oferindu-le asistență non-stop.
Clienții/partenerii pot alege între produse de asigurare sau servicii cu plata la utilizare.

Din 2020, serviciile la domiciliu sunt în prim-planul nevoilor clienților
În contextul actual, oamenii petrec mult mai mult timp în casele lor (lucrează, se pensionează...), iar consumul de servicii la domiciliu este în creștere puternică. Am investit în mod activ pentru a le oferi clienților soluții de casă liniștitoare în orice situație.
· O propunere de valoare îmbogățită și cuprinzătoare, de la serviciile de urgență la serviciile de zi cu zi la domiciliu
· O rețea de încredere de meseriași acreditați
· Operațiuni non-stop de ultimă generație
Soluțiile noastre pentru locuințe variază de la încălzire, cazane, instalații sanitare, gaze, electricitate până la servicii noi și inovatoare, cum ar fi asistența pentru panouri solare, instalarea de stații de încărcare a vehiculelor electrice sau asistență în caz de defecțiuni.

Rămâneți cu un pas înainte într-o lume în schimbare
Odată cu dezvoltarea muncii la distanță și a obiectelor conectate (senzori, difuzoare inteligente), clienții se confruntă astăzi cu noi nevoi emergente (bunăstare la domiciliu, gestionarea energiei, produse/soluții ecologice...). Aceștia sunt mai exigenți ca niciodată. Suntem pionieri în lumea în schimbare rapidă de astăzi, oferind noi soluții complet automatizate și digitalizate pentru a răspunde așteptărilor clienților și pentru a contribui la creșterea loialității.
ADN-ul nostru este de a răspunde noilor așteptări ale clienților prin inovație și propuneri de valoare îmbogățite.
Combinarea serviciilor de urgență și de confort de înaltă calitate
Oferirea de servicii 24 de ore din 24, 7 zile din 7, pentru a răspunde noilor nevoi emergente ale clienților dumneavoastră.
Folosirea inovației pentru a oferi soluții centrate pe client
- Ne adresăm noilor nevoi ale clienților cu experiențe simplificate, personalizate și fără întreruperi.
- Furnizăm soluții digitalizate și automatizate pentru a oferi o experiență de ultimă generație pentru clienți non-stop.
- Ne îmbogățim constant ofertele cu soluții de urgență și non-urgență pentru a ne asigura că clienții vor fi deserviți în orice situație.
- Capacitățile noastre ne-ar putea oferi flexibilitatea necesară pentru a lua în considerare dezvoltarea de noi servicii la care clienții s-ar putea aștepta.
- În conformitate cu politica noastră de „O singură AXA“ și „Clientul pe primul loc“, ne concepem serviciile pentru a fi simple, rapide și intuitive.